torsdag 11 juli 2013

Torsdag

Målarveckan går helt klart för fort!

Min stora målning tar dock form och jag tror den blir färdig i morgon. Om inte, vet jag ej var att spänna upp den hemma,,, Får tömma vardagsrummet,,, Ha, ha!

I gårkväll träffade jag en av Sveriges få som tolkar Vediskt horoskop, en Jyotish. Hon heter Annica och är även lärare i Vedic Art.
Hon var klockren i tolkningen av mig som person och jag är verkligen fascinerad av Vediska hososkopet!! Min närmaste framtid känns bra och delvis har jag redan börjat med att göra de saker som hon kunde utläsa!


På eftermiddagen i dag, kom Johannes Källman och pratade om Dharma. Såå intressant! Ska gå på hans tvådagarskurs om detta i höst!

Johannes tog över Vedic Art efter sin far Curt Källman, grundaren av VA, när han gick bort för några år sedan.
Men här på Öland känner jag närvaron av Curt. Jag är så tacksam att ha fått möta honom och att han skapade denna underbara metod att växa som människa och konstnär!
Johannes har axlat sin fars mantel med BRAVUR!! Är djupt imponerad!

Namasté



Fotot är på Curt Källman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar